امکان کوچ از اندروید به iOS فراهم میشود
تبلیغات

خبرنامه وب سایت:






تاريخ : سه شنبه 19 خرداد 1394 | 11:54 AM | نویسنده : مهدی
البته باید به این موضوع اشاره کرد که در جریان مراسم WWDC امسال مسوولان اپل اشاره‌ای به این برنامه نکردند؛ اما عنوان برنامه‌ی Move to iOS به‌همراه شرحی از امکاناتی که برای کاربران فراهم می‌کنند در صفحه‌ی قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل iOS 9 در سایت اپل دیده می‌شود. اطلاعات زیادی از این برنامه در دسترس نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد قرار گرفتن آن در Play Store و فراهم شدن امکان دانلود آن توسط کاربران باشیم.



اپل در شرح امکانات این برنامه گفته که با استفاده از آن به‌شکل کاملا امن، اطلاعاتی مثل لیست مخاطبان، پیام‌های کوتاه، عکس‌های دوربین و فیلم‌ها، بوک‌مارک‌های مرورگرهای اینترنتی، ایمیل‌ها، تقویم، تصاویر پس‌زمینه و موسیقی‌ها و کتاب‌های بدون قفل نرم‌افزاری (DRM) به سیستم‌عامل iOS منتقل می‌شوند. هم‌چنین این برنامه می‌تواند نرم‌افزارهای رایگان و مشابه برنامه‌هایی پیش از این روی گوشی اندرویدی‌تان نصب کرده‌ و از آن‌ها استفاده می‌کردید را به شما پیشنهاد دهد. 
هنوز مشخص نیست که این برنامه چه زمانی از طریق فروشگاه گوگل عرضه می‌شود؛ اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد با عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی iOS 9 در ماه جولای می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
منبعEngadget
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : اخبار روز ، اپل - Apple ، گوگل - google ، اخبار DigiKala ، ،